aselimmmmmmmm kuru tenceyi az açık ateşli ocağa koyup 1 su bardağı şekeri yok ama sakın karıştırma. Az açık kahverengi olur olmaz al, sakın koyulaşmasın. Ocağı kapalı gibi azıcık aç mum ışığından da az olsun. 1 küçük paket kremayı yavaş yavaş dök. Sadece tahta kaşıkla yavaşça karıştır. Başka kaşık olmasın. 1 tatlı kaşığı tereyağını koyup karıştır. Pürüssüz olana kadar karıştır. Bence tereyağını koyunca kapat altını.
Kremayı soğuk dökme Kesilir
Ilığa yakın sıcakken dök karanmeli