melisasak35 tugbadamar bende 6 haftalık hamileyim kese içinde kese var ama bebek görünmüyor dedi 10 gün sonra net görünür korkulcak bi durum yok dedi bu 3.cü hamileliğim diğer 2 çocugumda geç göründü oyuzden korkulcak bişey yok
beyazakgl tugbadamar geç döllenme olabilir bende gittiğimde kese var kalp atışını duyamıyorum dedi hemen başka bir hastaneye gittik orda çok şükür duyduk biraz bekle
Kubra12355 tugbadamar yok korkmayın bende 5in bitimine yakın kese gördüm 7 gibi bebis minicikti şimdi doğumum var bir haftaya😂
Ruyasekr2089 tugbadamar normal bence canım ben 7. Haftada bile göremedim bebeği 8. Haftada gördük ve kalp atışını duyduk