bebekoo47 Kızlar 1 saat yolculuk yaptım daha sonra eve varınca baktım iç camasırıma bişey aktı bembeyaz süt beyazı camasırım akıntı oldu cok korkuyorum
tugbaustuntas bebekoo47 normal canım zaten akıntı beyaz oluyor sorun yaratacak bişey değildir merak etme
parildayanyildiz2 bebekoo47 emin değilim ama enfeksiyon olabilir canım bir ara benim üst karnım çok sancılanıyordu enfeksiyondan dolayı süt kesiği gibi akıntım oluyordu fitille geçti şükür
Busranur_mnts bebekoo47 korkma canım gebelikte de normal akıntı devam ediyo bazen yoğun akıntı da olabilir kokulu renkli lekeli değilse endişelenme beyaz krem vs olanilir
parildayanyildiz2 bebekoo47 enfeksiyon büyük boyutta zararlı olabilir herşeyden önce bence doktorunla görüş canım o daha net bir çavar verir biz varsayım konuşuyoruz şuan
fgormez Akıntı artarak devam edecek zararsız,önemli olan renksiz ve kokusuz olması, senin tarifin çok normal