Kızlar dün gece rüyamda doktorun beni yarın doğuma alacağını görmüştüm. Düşünerek uyumadım ama bu gece de rüyamda doğurduğumu gördüm. İşin bu kısmından ziyade bebegimi net bir şekilde gördügümü hatırlıyorum o kadar çok saçı vardı ki beyaz tenli ve maviye dönük gözleri ağlaması yüzündeki beyaz beyaz pütürler her şeyi net hatırlıyorum uyandığımda ağlamamak için zor duruyordum böyle rüyasında görüp doğduğundadaki haliyle aynı olan var mı? Aşırı aşırı etkilendim ben (37+6 yım bu arada)