Fuunndaaa anneyim01 bana kalırsa hiç yok bir çok doktora gittim memnun kalmadım ben :) iyi doktorlarun asistanları muayene ediyor zaten kendisine bile muayene olmuyorsunuz, bir Orhan kılıç ı çok duydum çevreden ama nasıldır bilmiyorum
anneyim01 Fuunndaaa anldm glm benim memnun kaldıgım doktor var Medovada lakin Sehirhastanesini de met ettiler Bayan Hocayı o yüzden sordum .
celikmoms Meram tıpa gidiyorum oradada asistanlar bakıyor riskli vb durumlarda doktor gelip bakıyor normal ultrasyon ve takibi asistanlar yönetiyor ama doguma doktorlar girdiği için dogum ve süreci çok iyi ilerliyor
Eda42_ anneee Şuan hamilelik devam etmiyor maalesef kürtaj oldum ama gittiğim sürede ilgili iyi bir doktordu