Kızlar ilk gebeliğim 18+1 olduk bugün, uyandım elim karnımdaydı baya bi sonra sağ tarafta baloncuk patladı gibi bi his, tekrar bekledim 3 dakika sonra yine aynı yerde aynı his. Bu haftalar bebek hareketi olabilir mi? İlk gebelik olduğu için erken mi acaba ben mi öyle hissettim 🥰