cinderella yok canm şimdi 8 aylık oldum hâlâ aynı doğum geldi artk ilk çocuğumda da öyleydi bir kadınla hastanede asansörde karşılaşmıştım doğuma mı geldin demişti halbuki yine 3 aylıktım yapımla alakalı sanırım o yüzden herşeyin sanki başkasına göre çok daha zor geçiyor dönmem yürümem ağrılarım herşeyim erken başlıyor