reyhan03K Nurozi evet oradan yapıyorum çok güzel ve hesaplı birebir aynı geliyor sıkıntı asla olmuyor
Melihakrds Nurozi ben yaptım ama evde giyilecek şeyler aldım eşofman tişört sweet tarzı bedenleri bir tık dar gibi
elifsuleyman01 @"Nurozi"ben çok yaptım hata ordan alıp satım gayet güvenilir cnm pantolonları çok uygun ve güzel
Nurozi Melihakrds bikaç yorum gördüm bende bununla alakalı o yüzden sormak istedim. Bedenleri çok küçük diyenler olmuş 36 haftalık hamileyim eşofman takımı falan almak istiyorum xxl giyiyorum dar dediler diye karar veremedim bedene
Melihakrds Nurozi zaten pek büyük beden olmuyor genelde en fazla xl bazı ürünlerde 2xl var 163 boy 72 kg ile 2xl alıyordum varsa