Serap_krtk Kızlar normalde 31 haftalık hamileyim ama bebeğim 30 haftayla uyumlu bir hafta geriden geliyor 1520 gram olmuş, doktorum beslenmene dikkat et dedi neler yemeliyim başına böyle bir durum gelen var mı
Busranur_mnts Serap_krtk çok normal canım 1 hafta gerilik önemli değil düzenli büyümesi önemli benim de 1 hafta 10 gün falan küçük çıkıyor ölçüleri 31 haftaya 1600dü 34 haftada 2100 oldu muz Yumurta ceviz vs ye aşırı da kaçma bebek alacağını alıyor zaten önemli olan düzenli gelişimi devam etmesi
Nurozi Serap_krtk benimde geriden geliyordu 35+5 deyim cuma günü gittim en son haftasını yakalamıştı dert etme bir iki hafta normal düzeliyor sonra. Bana kaşar muz yumurta meyve iyi geldi kilosu azdı şuan 2700 biraz daha iyi
Elzem123 Serap_krtk canım benim oğlum geç döllenmeydi 30’lu haftalara kadar hep 4-5 gün 1 hafta geriden geliyordu kefir ceviz avakado tüketiyordum sonra bira arayı kapattı. 36’da gittim güzel toparlamıştı sonra salgına yakalandım bol bol mandalina portakal suyu sıktım içtim iyileşmek için ve o arada bol bol çerez tükettim gün içinde. Dün doğum öncesi son kontrole gittim 38 haftalığım maşaAllah iyi toparlamıştı doktorda dedi güzel beslemişsin diye. Sende çerez felan tüket kefir felan iç daha vaktin var nasılsa. Önemli olan sağlıklı olmaları bu arada. Bünyeyle de alakalı ilk kızımda ne yediysem de 40 hafta da 2600 doğdu diğerinde az yedim 39 haftada 3200 doğdu belli olmuyor.
Serap_krtk Busranur_mnts doktor da çok sıkıntı görmedi ama insanın canı sıkılıyor yine de, ceviz muz vs de yiyorum aslında
yasen1 Önden gitse sıkıntı gerıden gelse sıkıntı doktora kalsa😂 sıkma canını o arayı kapatır bi hafta ıcınde ölçüm falan da illa bi değiştiriyor
tugbamuratmutlu Serap_krtk canini sikma hic sana tavsiyem gunluk 1muz murlaka ye ve ben kasarli tost yapiyorum kendime yanina zeytin domates gini sler koyuyorum aksam da ufak bi kasarli tost bu sayede topladi bide bitek bende degil arkadasimda ayni seleri uyguluyo massllah onun 2hafta onde bi problemide yok sukur
Busranur_mnts Serap_krtk senin elinde olan şeyler değil bunlar bebeğin genetiği nasılsa öyle gelişecek bi doğsun da çabucak kilo alıyorlar merak etme 🥰