eed21 Ben daha 13teyim başından beri yaşıyorum. Kabızken zeytinyağı içiyorum diğer türlü bir şey işe yaramıyor. Yürümeye ve şişkinlik yapacak türdeki yiyecekleri tüketmemeye çalışıyorum. Süt ürünleri, baklagiller, karnabahar brokoli gibi sebzeler her şey dokunuyor.