Diş ipi kullanın kızlar. Ben diş konusunda çok hassasım 4 ayda dişlerimi temizletmeye gittim diş etlerim şiştiği için. Şuan 8e girdik her gün diş ipi sonrasında fırçalama yapıyorum biraz kanama oluyor ama diş etlerim şişmiyor. Diş etlerinin arasını güzel temizlemek işe yarıyor bilginiz olsun.