Kızlar bugün doktora gittik bebeğimin kilosu 2370 çıktı . Doktorum haftasına göre uyumlu güzel büyümüş dedi zaten göbek çevresinden büyümesine bakıyor. 10 günde bir gidiyoruz şuan kontrole ve 10 günlük büyümüş mü diye bakıyor . Fakat bazı yorumlara bakıyorum tabi ki karşılaştırma yapılmaz böyle zamanlarda ama kimisi 2700 bebeğimin kilosu normal gidiyor diyo bizimki mi zayıf . Kilo alması için neler yapıyorsunuz ne yiyorsunuz günlük ?