Gerçekten salıp rahat bırakmak en büyük etki bence 1.5 sene uğraştıımm en son ekim ayında regli olunca gel demişti doktorum. Çatlatma iğnesi ve klomen başlayacaktık eylül ayında nasılsa tedaviye başlayacağım diye salmıştım sonunda kavuştuk mucizeme şuan 16+5teyiiz. Tabii bu sürede ben 1-2 ay kadar hayıt otu kullandıımmm Rabbim inşallah hepinize nasip etsiiinn. Kimsenin kucağını boş bırakmasııınnn🤲🏻🤲🏻♥️