freyaaa Kızlar aşklama yaptık tutmadı cuma adet tarihmdi ama perşembe adet oldum. Normalde yogun adet olurum ama bugun 3 gün olmasına ragmen adetm kesildi sizce normal mi bu durum
gizem6 freyaaa Benimde aşılamam tutmadı regl tarihimin ertesi günü oldum aşırı pıhtılı geldi ve yoğun geldi 3 günde bitti nerdeyse 4üncü günde pek bir şey gelmedi Yoğun gelmesinden kaynaklıdır bence
freyaaa havva_5 ilk gün damla şeklinde kahve olurdu benim. Ama bu defa çok yogun siyah kanla başladı çok sancım oldu. Bugun 3 gün dünden beri hiç akıntı yok anlamadım valla
freyaaa gizem6 bende sadece ilk gün yogundu diger günler olmayınca kafama takıldı. Sizin aşılama tutmayınca doktor geri çağırdımı hemen