kubra_04 inanılmaz kafa karıştıran bir durum . İlk gebelikte 2 3 kere gittim çünkü doktorum gidebilirsin radyasyon yok ısı ile çalışan bir cihaz ve bebege gitmiyor zaten dedi . Şimdi yine gebeyim başka doktora gidiyorum sordum.ne gerek var gitme dedi .. ama son 2 hafta kala gideceğim ben. Epilasyoncudaki kız bile dedi ki ben hastanede yaptırıyorum Bu arada Bu ısının bebeği gitmesi imkansız dedi .. doktorların önermeme sebebi ise acıyor biraz kendimizi kasıyoruz ya kasmanın bebeğe zarar vereceğini düşünüyor olmalarıymış.