Gunay1990
Merabalar. Hamileliyin ilk trimestrinda qrip olup ateslenibde saglam cocuk doguranlwr varmi? Ben 9 haftalik hamileylen kotu qrip oldum. Atesim 38.5 oldu 3 gun. Doktorum cocukda anomali ola bilir demisdi. 12 haftamda ultrason falan olucam ama icimdeki sikinti beni bitirdi. Kimin basina boyle sey geldi? Yasayanlar yazarlarsa sevinirim