Kızlar çam sakura hastanesinde bana yeşil alan açtılar perinatolojiden randevu al dediler tarama için. Fakat zaten zor 1-2 tane randevu yakaladım ve bunlarda da detaylı usg çekilmemektedir diyor. Ben zaten fetal istediğim için sadece ultrasonunu çektiricektim. Nasıl olucak bu iş? Bilgisi olan var mı?