Kızlarla 19. Haftamdayim ve aşırı öksürmem var kuru bir öksürük ama hasta da değilim sadece gıcık tutar gibi sürekli öksürüyorum ve bundan dolayı da her öksürmede kusuyorum. Nefes aldıkça gıcık gibi gıdıklanma oluyor boğazımda reflü olabilir dedelr. Ama bende yoktu. Hamilelikte oluyormuş mu bu durumları yaşayan oldu mu? Gece boyunca aralıksız toplasan 1 saat uyumusumdur aşırı karnım ve kasıklarım ağrıdı bu çok öksürmek bebeğe de zara verir mi? Korkuyorum haliyle