Papatya05_ hayırlı olsun şimdiden sağlıcakla kucağınıza alın 💕🙏🏻 en son 32+4 de kontrole gitmiştim her şey yolundaydı muhtemelen 34 de nst ye bağlanıcam. Şu anda bebiş oldukça hareketli 🙏🏻 genelde akşamları toplanıp karnımda sancı yapıyor kasıklarıma falan vuruyor baş aşağı pozisyondaymış en son gittiğimizde sanırım bundan dolayı biraz yürürken zorlanıyorum bazen özellikle akşamları. Henüz doğum için gün verilmedi tahmini 15 şubat falan herhalde sizin nasıl gidiyor umarım her şey yolundadır