idilaytun Aa-44 merhaba bebim de oğlum 29 haftalık doğdu halen burundan oksijen alıyor 18 gün oldu bir kere fanusa geçildi onu da tolere edemedi bizim de solunum sıkıntımız devam ediyor
Aa-44 idilaytun 46. Gün taburcu olduk biz çok sabır isteniyo resmen bnm oğlum doğum haftası gelene kadar yaşadı sıkıntı Rabbim yardımcınız olsun çok çabuk toplayan bebişler oldu için rahat olsun