Hanımlar eşim kortizon kullanmaya başladı 3 gün önce Prednol 16 mg günde 3 tane yüksek doz oluyormuş bu kendinisi ülsatif kolit hastası aynı zamanda onun ilaçlarını da kullanıyor
Benim açıkçası korkuyorum kortizon kullanarak hamile olmakta. Risk açısından tehlikeli midir beni bilen biri bilgiledirebiöir miii Acillll