ikbal65 ilk hamileligim de 8 haftalik olmam gerekirken 4 haftalik cikti doktorlar dis gebelik bu gebelik sagliksiz vs diye bir suru sey soylediler sukur 6 +3 te kalp atisi vs hepsini duydum bu dunyaya gelcekse rabbim ne olursa olsun nasip eder icini ferah tut canim insallah bebegin seninledir 💕😊 9 haftada bile kalp atisini yeni duyan var o yuzden sabirla bekle biraz daha herkezin hamileligi farkli oluyor 🤍