Hanımlar bana batıkent sincan tarafında çok memnun kaldıgınız bir doktor önerirmisiniz? Hamile kalmak istediğim için kontrole gideceğim tercihen kadın olursa çok iyi olur ve güler yüz benim için çok önemli soğuk doktora rahat muayene olamıyorum. Özel hastaneler için soruyorum birde memorial de önereceğiniz bir doktor varmı? Hastaneyi çok övüyorlar oraya da gidebilirm