sule135 Kızlar merhaba. Normal doğum istiyordum ama bebiş çapraz durduğu için 39+0 da sezaryen olacağım. Daha önce sezaryen doğum yapanların bir önerisi tavsiyesi var mı acaba biraz tedirginim çünkü. Bilmem gereken bir şey varsa lütfen yazın. Teşekkürler.
nur_say Bence acele etme derim bekle bebek dönmesi için hareketler falan var onları yap. Benimki de makat gelişti. Bende acele edip sezeryan oldum ama sonrasında pişman oldum 42 hafta da bile pozisyon değiştiren varmış.
sule135 nur_say pilates yürüyüş ve o hareketleri 35 ten itibaren devamlı yaptım. yapmadığım hareket kalmamıştı 😕