medine16_ Canm ben şu anda kullanıyorum şiddetli bir üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum deli gbi öksürüğüm var ve tıkanığım hiç bi şekilde geçmiyor kadın doğum doktorum göğüs hastalıklarına sevketti o antibiyotik ve hava verdi böyle öksürmek ve enfeksiyon bebek için daha tehlikeli o yüzden kullanıyorum bir an evvel geçsin diye artık öksürmekten kaburgalarım ağrıyor çünkü Rabbım hepimize acil şifalar versin bebişlerimizi korusun amin 🤲🏻❤️