zeynet Güzel annişler ben galiba gebeyim kan verdim ama pazartesi gidicem sizce gebemiyim Referans değer 0-5 değer 54,78 güzel yorumlarınız bekliyorum❤️💖🥰
pinkflowerss zeynet evet pozitif gözüküyor şuanlık ama 2 gün donra tekrar kan vermelisin 2 katına çıkması gerekiyor bu hormonun
zeynet atmaca1 ay Hadi inşallah 2 yıldır bekledim sağlıkla gelsin peki nelere dikkat etmem lazım bu sürede
pinkflowerss zeynet bende 2 yıl bekledim 2 yıl sonunda şuan 34+5im doğuma 1 ayım kaldı ☺️ yani şuanlık dikkat etmem gereken birşey yok daha çok çok yeni ani hareketlerden kaçınabilirsin
atmaca1 zeynet bende 1 buçuk yıldır bekliyorum 2 kaybım var. Şuan yeni gebeyim 5. Haftadayım . 2 gün sonra kan ver yükselişe bak. Biraz sakin geçir günleri ağır kaldırma yükseğe uzanma abi hareket etme beslenmene dikkat et
zeynet pinkflowerss yağğğ aynıyız rabbim Tüm isteyen herkese nasip etsin rabbim en hayırlısı neyse onu nasip etsin