medisinbebisi Bebegımın hareketlerini özellikle bu saatlerde cok hissediyorum gece uykusu uyumuyo heralde 🙄
Fatmanur_0416 medisinbebisi gece daha rahat olunca o da harekete geçiyor 😅 ileriki haftalar daha çok hissedersin
Elisayaso medisinbebisi merhaba 17haftadaym hareketleri hissetmiyoeum ya siz ne zaman hissetinz bebeğinizin cinsiyeti ne acaba 🥲
yagmurbyrk medisinbebisi bende 18. Haftadayim daha hic hissetmedim ya hissediyosam da anlayamazmisim gibi geliyo :(
medisinbebisi Elisayaso kızım olacak nasipse 🥹16.haftamda hissetmeye başladım. Göbek deliğimin hemen altında sanki kalp atışı varmış gibi pıt pıt atmasıyla hissetmeye başladım.🤗 sizin cinsiyet neydi
medisinbebisi yagmurbyrk kalp atışı gibi bi his oluyo sonra kendini belli ediyor pıt pıtt 🥹🥹kısa zaman içinde anlarsın sen de❤️
pamukayhn Ay biz de 18+1 olduk ilk defa dün hissettim :) bgn de kontrolümüz var cinsiyeti öğreneceğiz çok heyecanlıyım
pamukayhn medisinbebisi kızımız oluyorrr 🩷 4 yaşında bir oğlum var o yüzden mi bilmem bu haber bizi çok mutlu etti 🙂
ayso5 pamukayhn merhaba, sizin ilk gebelikte sezeryan miydi çocuklarımızın yaş aralığı aynı o yüzden merak ettim. normal doğum olur mu kafasındayım doktor bi olur bi olmaz diyor
pamukayhn medisinbebisi maşallah ne güzel kız çocukları için çok güzel şeyler var kendimi zor tutuyorum 🙂
pamukayhn ayso5 merhaba evet ilk doğumum sezeryandı bu da zorunlu sezeryan olacak bebeğin eşi aşaği da olduğu için normal doğum önerilmiyor ilki de bu sebeble sezeryan olmuştu ☺️