Kızlar 6 ocakta doğum yaptım iki 2 3 gün boyunca adet gibi kanamam geldi bugün kesildi yok yani gelmiyor doktor antibiyotik vermiş birde kan sulandırıci iğne vermiş 10 gun kolumdan yapacakmisim ama kanamam kesildi başına gelen varmi doktorun numarası da yok soramıyorum