pengumommy Arkadaşlar mide bulantım var diye doktora gittim bugün beta HCG yüksek çıkmış doktorum sonuç için salı günü gel dedi iki günde bir kan vermeye gerek varmı salı gitsem yeterli olurmu
kurkmantosuzmadonna pengumommy sağlıklı ilerlediğini görmek için istemiştir. İki günde bir değerin iki katına çıkması gerekir.
nidosh pengumommy bana doktor 1 haftada 10 katına çıkması lazım dedi ben de 2 günde bir vermedim 1 hafta sonra verdim sadece
Byn1998 Gerek yok aslında boşuna stres olma ben kızımda 3 kere vermek zorunda kaldım doktorum son betada moral bozdu ama bu hamileliğimde iki kere verdim pazartesi ve bugün yeter doktora bile 15 20 gün sonra gidicem
pengumommy Byn1998 Eylül’de kimyasal geçirdim 12 kere kan verdim gün aşırı yükseliş varmı sonra düşüş varmı kollarım delik deşik oldu bu sefer bende gecbgitmeyi düşünüyorum
nidosh pengumommy beta takibi yapmak stres yaptırıyor insana bir hafta sonra yapınca zaten çok net bir sonuç da çıkıyor
pengumommy Tortilla sizde mide bulantısı kaşık bel ağrısı varmı birde çok hafif gölge gibi kahverengi lekelenme oldu bugün normal mi acaba
Tortilla pengumommy bende arada bel agırsı oluyor bas donmesı birde tansıyon dusmesi gibi. Lekelenme olmadı canm doktora git fitil verır gerek gorurse. Bende beyaz akıntı oluyor kokusuz
pengumommy Tortilla beyaz akıntı benimde var endişe ediyorum ister istemez ya kimyasal gebelik geçirdim icin