breeze06 İlk kızımı normal doğurdum, bunuda normal doğurmayı çok istedim sırf geride kalanım var diye. Acaba döner mi bilginiz var mı en son 33de gittim
Mapiamapia breeze06 donebiliyorlarmis özellikle suyu iyi ise. Ama geçen benim Dr 34+4te gitmiştim bas asagi birkaç.haftadir bu haftalardan sonrasi dönmesi zor dedi. Ama kesin dönmez diye bakmayın bu arada onun dönmesi için bazı.masaj Tekniği yapiyorlarmis bi araştırın