Gokturkmom_ melissceyldz Gönül isterki özelde ama küvez süreci nasıl olur bilemediğimden devlette güzel bi doktor bulup (yenidoğan yoğun bakımıda iyi olan bir hastane) tercih etmek mantıklı
llFatma melissceyldz ben devleti seçtim özel para tuzağı bence. Ha şöyle bir durumda istisna olabilir. Devlete ulaşım güç ise, çocukların varsa devlete giderken sıkıntı çekersen o zaman özeli seç derim ama tam tersi rahatsan özele vereceğin para ile eşinden hediye işte ben öyle yaptım. Eşim seni yazdirayim dedi özele ben de o fiyata hediye al dedim az para da değil 50-70 bin fiyatlar bictiler. Hediye istemesen bile çocuğuna o parayla bir şeyler alırsın. Benim düşüncem bu kuzu ben devleti seçtim çok da memnunum.
Sevgidendi melissceyldz Bazı yerlerde öyle ilgili iyi doktorlar var ki, doğuma da kendisi giriyorsa tabi ki devlet amaa ne yazık ki bazı yerlerde de pisliği ile, muhattap bulamama ile insanlar mecburen özele yoğunlaşıyor, bence bulunduğun şehir ilçe önemli
melissceyldz Gokturkmom_ işin aslı devletten korkuyorum hani terslemelerinden görmemezlikten yaparlar mı diye ama özelde de güc yettiremiycez yani bu da belli zorlarsak belki kafam hala karışık 🥰
melissceyldz llFatma devlet fikri biraz korkutuyor beni ama ilgilenmeleri nası olacak terslemeleri mi olacak korkusu var şuan özele de güç yetmiycek gibi ha zorlarsak ihtimal var gibi de ama devlette karar kılacak gibiyim alternatifi çok özelden kafam hâlâ karışık devlette doktor buldum ama acil olursa bakamıyolar işte
melissceyldz Sevgidendi ah ahh son aylar tedirgin yoğunlaşıyor bende bi gülüyorum bi ağlıyorum 😁 devlette karar verecek gibiyim
melissceyldz Havin49_ sanırım hemfikirim araştırmalarıma göre devlete bakacam çok teşekkür ediyorum fikriniz için içimdeki endişeyi hafiflettiniz❤️🌺