serenaybsrn 3.gebeliği olup 3 ünde de şekerle uğraşan biri olarak yaptırmak zorunda değilsin diyorum. Yaptırsanda şuanda varsa biliyorsun sınırdaysa bile sınırda deyip geçerler tedbir almazlarsa şeker sen bilmeden ilerliyor. Yaptırma cihaz al ölçüm yap şimdi 3 gün ölç 1 ay sonra 3 gün ölç 3 öğün aç tok doğuma kadar sık sık ölç. Bunu deme sebebim ilkinde yaptırdım sınırda dediler başka bir şey yok sonuç şekerde acil doğum oğlum yoğun bakıma 6 gün. 2.de en başından kendim ölçtüm yırtındım şeker var diye kimse inanmadı doğum yaptığım doktora geldim takip ettik son 1 ay insülin 37 de doğum sorunsuz. Şimdi ise 15 haftalık insülin başladık sabah açlık düşmüyor. Yaptırmak zorunda değilsin ama bebeğin için bilmek zorundasın o yüzden ölçüm yap düzenli olarak 🤷🏼♀️