buyukkaya Ben daha önce mehmet karcıya gittim ama muayene sırasında tek degildim bana mı öyle denk geldi acaba, iceride bi hasta vardi bana sorular sorarken pat diye içeri bi kadın girdi elinde bisey getirdi onu aldi, icerdeki hasta çıktı onu aldi falan ben oturdum öyle hastaların muayenelerini izledim yarım saat, eş de giremiyor,