Kızlar 19 Ocak sezeryan günüm. Şuan 37 haftalık hamileyim dün sarı sümüksü katı akıntı geldi onun üzerine sırt ağrısı kasık ağrısı ve mide bulantısı başladı. Yorgunluk var üzerimde dün acile gittim ama nst de sancı yok 1 cm açıklık var dediler eve gönderdiler. Ben sürekli kasıkllarimda sancı hissediyorum .nst sancı neden çıkmıyor?