SedaNurMB Merhaba kızlar doğumuma çok kalmadı bebeğim her an doğabilir. Merak ettiğim bir şey var 🙄 doğumdan 1-2 gün önce neler hissettiniz neler yaşadınız? Bir anda mı başlıyor her şey yoksa fark edilir belirtiler oluyor mu?
bsrelif SedaNurMB bazen ufak ufak sancılar gelip gidiyo ordan anlıyorsun bazen de aniden oluyor kişiye göre değişiyor
emine4224 SedaNurMB ben 1 gün öncesi hastaydım yataktan kalkamıyordum sürekli uyuyordum sabah lavaboya gittiğimde nişanım gelmişti gecesine de doğumum oldu hastalığı unutup gitmiştim 😅
Papatyam7134 SedaNurMB benim doğumdan bir gün önce karnım sürekli kasılı duruyordu ertesi gün sabah nişanım gelmişti
SedaNurMB Benim 2 hafta önce nişanım geldi ama hala tık yok 38. Haftadayım merakla bekliyorum ne zaman olur diye 😂
Papatyam7134 SedaNurMB nişan benimde 36 haftada gelmişti minik minik parçalar halinde şeffaf renkli ama doğumdan önceki gün baya büyük kanlı sümüksü akıntı şeklinde gelmişti
SedaNurMB Papatyam7134 ben nişanım gelince çok heyecanlandım doğacak diye ama doğmadı beklemek çok zor geliyor bir an önce sağlıkla gelsin istiyorum 🤦🏻♀️