nurr19 Kızlar merhaba 11+5 günlük hamileyim, başından beri bi akıntı var peynir kesiği tarzında. Ara ara sarımsı da geliyor. Bugün akşam çok yoğun bi şekilde iç çamaşırımı kirletmiş ve sanki biraz koku da var normal mi sizde yaşadınız mı bilgisi olan
Elisa0110 nurr19 bende de vardı doktorum gidip asm de idrar vermemi söyledi gittim verdim hafif enfeksiyon var dedi toz tek kullanımlık Bi ilaç verdi. Sizde Bi gidin asm’ ye
nurr19 Sss1947 Pazartesi randevum var, doktora danışmayı düşünüyorum ama bebekle ilgili bir durum değildir demi
Gokturkmom_ nurr19 Tabiki hamileliğe emzirmeye uygun antibiyotikler var,kullanmazsanız sıkıntı tam tersi.
nurr19 Gokturkmom_ Tamamdır teşekkürler, bunları soruyorum çünkü doktorumuz belirlemedim daha, herkes farklı birşey söylüyor