Merhabalar herkese,
Kan tahlili sonuçlarıma göre demir değerim 4.7 olmuş. 23 haftalık hamileyim, Demir değerinin aksine demir bağlama kapasitesi 388 olmuş. Biraz da kan değerlerinde demire bağlı düşüş var. Hap kullanamıyorum, jelibon demir takviyesi kullanıyorum fakat yeterli gelmediği için başka bir marka saşeye geçtik. Doktorum ısrarla damardan demir serumu vermiyor, konuyla alakalı tecrübesi olan var mı? İnanılmaz derecede çarpıntı, halsizlik yaşıyorum