Merhaba kızlar hamile olduğunu yeni öğrendim. Muhtemelen 5 haftalık hamileyim. Çarşamba günü etlik şehir hastanesinden randevu aldım ilk muayene için ama sonrasında özelde devam etmeyi düşünüyorum. Çok kararsızım risksiz bir gebelikse eğer özel hastaneden doğum paketi almak mı mantıklı özel klinikler mi mantıklı fiyat performans olarakta düşünmek zorundayım. Özel kliniklerin sistemlerini bilmiyorum pek testler vs. ücrete dahil oluyor mu? Önerilerinizi ve deneyimlerinizi beliyorum. Bir an önce karar vermem gerek…