helin_a servansmom bence yarın da 1 test al bak bende ilk testımde 2.3 dk bekledim baktım bırsey yok atım köşeye 7,8 saat sonra baktım ıkı cızgı hatta dedım kuruma cızgısı falan dıger gün gene yaptım bu sefer bekledım çok hafıf çıktı ama 5.7 dk fln bekle
bebegimle_ben servansmom insallah vardir canim guzel haberi esine verirsin insallah bizimlede guzel haberi paylasirsin ama bana net resmi atarsan bakarim yakinlastirip cunku pek gozukmuyordu ama vardi indallah vardir
bebegimle_ben servansmom adet gununu bekle canim az kalmis zaten insallah daha belirgin cikar o zaman insallah
servansmom Songul606_ çok teşekkür ederim allah razı olsun hayırlısı olsun inşallah vardor sağlıkla hayırla azalmadan çoğalarak 🥹💘
leyla0101 servansmom adetle hamilelik belirtisi birdir adet gününün sabahı adet olmadı san ilk idrarla test yap ama erken gebelik testinden
servansmom Meriley hamilesin maşallaah tebrik ederim 🧿 kan testi verin hemen yada direkt doktora gidin 🌸