sivolumut Ay dün test yaptım Awox ve Bebetime kaset test . Bugün tekrarladım koyulaşmıştı 🙈 acaba yanlış olma ihtimali var mı
sivolumut Sss1947 testi görsele ekledim 3 tane Awox iki tane de Bebetime yaptım hepsi pozitif görünüyor bugün yaptıklarım düne göre daha koyu
sivolumut Sss1947 daha önce kimyasal yaşadığım için açıkçası şu an beklemek istiyorum. Damarlarım çok zor bulunuyor o yüzden sürekli kan vermek yerine reglim geçtikten bir hafta sonra direk kadın doğuma mı gitsem