ulkusblog Kızlar influenza geçiriyorum ve öksürmekten mahvoldum. Karnım da çok acıyor, sancılanıyor ara ara. Aynı şeyi yaşayan var mı, normal mi
babygirl02 ulkusblog bende geçirdim bogazım fena ağrıdı öksürmekten ciğerlerim söküldü yeni yeni kendime geliyorum 1 haftayı geçti öksürüğüm geçmek bilmedi
elinaz1 ulkusblog bende öksürük ateş ve burun akıntısı vardı 31. Haftamda doktora gittim antibiyotik ve hava verdi 1 haftaya iyileştim . Çok geçmiş olsun
rege0119 ulkusblog ben geçirdim çok kötüydü . Koronadan daha beterdi . 39 dan asağıya düşmeyen ateşim vardı . Çok kötü bir hastalık . Çok geçmiş olsun. Bol bol C vitamini tüketin .
ozgenurd ulkusblog bende aynı durumdayım 3 gündür mahvoldum ne uyku uyuyabildim ne nefes alabildim doktora gittim parol serum verdi bi işe yaramadı artık bugün doktor kullanabileceğim bi antibiyotik yazdı inşallah işe yarar çayla sütle geçecek gibi değil
ulkusblog babygirl02 Allah şifa versin size de çok teşekkür ederim 🤍 burun tıkanıklığı da var, ağzımdan nefes alsam boğazım tahriş oluyor. Uyuyamıyorum 😔
babygirl02 ulkusblog bende de burun tıkanıklığı var şuan sadece bogazım ve öksürüğüm kaldı yavaş yavaş geçiyor
anneelik ulkusblog 3 gundur bende berbat haldeyim atesten hastane yatisim yapuldi gecmiyor ikk defa bukadar kotu oldum
fgormez 3 gündür hastayım ateş grip öksürük halsizlik ne ararsan var Dr a gitmedim parol serum için gitmeye değmez ateşimi parol içerek düşürüyorum ve bu benim 3.hastalığım artık diğer ikisi ilk Trimester de oldu ikişer hafta sürdüler yine uzun süre hasta olurum diye korkuyorum bakalım inşallah hepimiz hemen iyileşiriz çok zor
samira555 ulkusblog ben tam geçirecekken doktorum hemen serumlar iğne felan iyi etti beni eğer o serumları almasaydım çok çok ağır geçirecektim o gün doktor randevusunu bile iptal edecektim o kadar kötüydüm bi doktora git istersen daha da ilerlemeden
ulkusblog samira555 teşekkür ederim, gittim de rapor almak için gittim. Evde klasik yöntemlerle iyi olmaya çalışıyorum