cevikfatma Kizlar 22 haftalık hamileyim ve tansiyonum çıkıyor 12-8 13-7 12-8 gibi çıkıyor normal mi yardimci olabilirmisiniz doktor takibe alalim dedi
zmomr cevikfatma benimde aynı şekildeydi 29 haftalık olduk artık düzenli ölçümüde bıraktırdı doktorum ilaca gerek duymadı 14-9 görmediğin sürece sıkıntı yok dedi stresten ve tuzdan uzak dur dedi tuz neredeyse sıfıra indirdim kafana takma canım
zulemaa cevikfatma ilk gebeliğimde benimde öyleydi bi problem yaşamadım kontrol altinda tutmak önemli