LeylaCan eski postları okumak gibi bi hata yaptım. düşüpe neden kluyor vs yazıyor zannetmiyorum ama kullanan varsa yazabilir mi acabası içim rahatlasın istiyorum. Psikolojik olarak tabi 😁
Zeynepzeze Monurol idrar yolu enfeksiyonun da kullanılan bir antibiyotiktir. Nasıl düşüşe sebep olabilir ki? İdrar yolunda enfeksiyon varsa doktor diğer antibiyotikler daha zararlı olduğundan bunu yazıyor.
Ayseymen LeylaCan sanmiyorum hatta enfeksiyon olmasi erken dogumu tetikliyor ihmal etme sen doktorunu dinle
kbrhsyn LeylaCan korkma canım benim hamileliğinde çok sık oluyordu 7 kere falan kullandım sanırım ve bir şey olmadı şükür
Giizem55 LeylaCan mesanenin boş olması lazım uyumadan önce iç birdaha birşey yiyip içme idrara da çıkma sabaha kadar zaten okumuşsunuzdur içeriğini yine de hatırlatayım ☺️
LeylaCan DrElf aslında doktor 2 haftaya yakındı verdi ama ben sehir dısına cıktım havuza girdim. dedim tekrar mikrop kaparım döneyim içerim. başına buyruk iş yapmamak lazım 🙄
Mimnak Bnde içtim hatta aynı şeyi bende düşünmüştüm 13. Haftamda içtim bir arkadasım bana da öle bi şüpesini dedi daha dogrusu bebegi düştü oda bir gün öncesinde mi ne o ilacı içtigi için ondan sebep düştü kümbilir falan diyrdu bende etkilenmiştim hatta burda konuda acmıştım içen başka arkadaslar varmı diye ama demek nasip o bebegin ömrü yokmus ilaçla ilgisi yoktu bnce cnm