Kubrayhan bence Duru tek güzel yanlış anlamayın da Duru gibi bir ismin yanına bence baksa isme gerek yok sadece yalın demek zaten anlami kalabalıklaşmasin bence.Benim kızımın ismi de Birce tek eşsiz biricik demek onun yanına nasil 2. İsim olmazsa sizin seçtiğiniz için de aynısını düşünüyorum 🥰