yagmurkeles36 Kızlar hamileliğimi öğrendiğimden beri yüzüm aşırı sivilce bastı iki yanağımda doldu taştı doktora gittim ama krem veremem dedi aşır moralimi bozuyor erkek bebek güzelleştirir dediler ama yok bende tam tersi oldu :)
misacalik06 yagmurkeles36 İlk zamanlar benimde öyle oldu 35 haftalıgız ne yazıkki yüzümde sivilce izleri kaldı artık doğumdan sonra bakıcaz çaresine canınızı sıkmayın
Mrszeyna yagmurkeles36 erkek bebekmi bekliyorsun canm bende 16 haftalığım erkek ve başından beri heryerim sivilcelendi :))
aysimaaa1 yagmurkeles36 aynısı hahaha hele çenem doldu normalde hiç bu kadar üst üste çıkmazdı. benimde erkek bebiş
yagmurkeles36 misacalik06 misacalik06 benim şuan iz kalmadı ama gittikçe artıyor öyle umursamıyorum ama canımı da sıkmıyor degıl doğumdan sonra koşarak güzellik merkezine 🤣
yagmurkeles36 Mrszeyna Mrszeyna evet erkek bebikom 32. haftalığım :) Erkek bebiko güzelleştirir derler ama bize ters etki etti galiba bebiko güzelleşiyor galiba biz değil :)
yagmurkeles36 aysimaaa1 tek be değilmişim demek valla doğumdan sonra gider diyenler var gitmez diyenler var bakacağız artık ;)
senaryo Benim de sırtım sivilce ve dudak kenarlarım minik kabarcıklar oldu henüz cinsiyetin öğrenmedim bakalım 🤔