yagizinannesii estağfurullah inançsız mısınız demedim hani nerden değerlendirirsiniz anlamını temelleri nedir bilmiyorum ben anlamını öyle görüp bi kaç kaynakta uygun değil diye okuyunca çok üzülerek vazgeçtim benim en beğendiğim isimdir Bade. Çünkü ben de sizin gibi mecaz algıladım bizim edebiyatımızda da geçiyor sonra bi kaç kaynakta uygun değil yazdığını gördüm ama çok iyi bilen birine danışılabilir bu internet bilgisi. Ben birine dinsiz diyebilecek biri asla değilim, öyle yazma nedenim sizi tanımıyorum belki başka bir yerden baktınız araştırdınız ya da dininizi bilmem ki belki ee müslüman gibi yorum yapacağım karşımdaki o kadar detaya inecek kadar yaşamıyor size göre değil genel yorumdu. Yanlış anlamışsınız beni