asyaa1234 Arkadaşlar 4 haftalik hamileyim yolculuk yaptım 10 saat aranızda hamileliğin başında yolculuk yapan varmi
Gokturkmom_ asyaa1234 doktorum yolun bi sıkıntı yaratmayacağını herhangi bi problem yaşasam evde de olabileceğini söylemişti 10 saatlik yola gittim 8haftalıkken sıkıntı yaşamadım.Sık mola verip yürümek yeterli geliyor
asyaa1234 aysegulk07 ben otobüsle geldim ilk gün çok bel ağrım vardı bugün biraz daha iyiyim çok teşekkür ederim