aysegul3409 Doğuma gözlükle alıyorlar mı? Lens takmak mümkün mü? gözü bozuk olanlar ne yaşıyor doğum sürecinde merak ettim 🥰🤓
annekiz6141 aysegul3409 ıkısı de olmuyor kuzum 😅 hatta ben üstümü degıstım gözlükte gozumdeydı hemsıre çıkarttı hdhdhddh
Busranur_mnts aysegul3409 aa onu hiç düşünmedim kız dkkdkxkx lens kullanıyordum önceden bitince almadım sonra gözlükle devam ediyorum doğum zamanı zaten takamayız herhalde 3.5 hipermetrop vwr bende de
Serfiraz aysegul3409 görmemizi gerektirecek bir durum yok zaten. Sezeryanı bilmiyorum ama normal doğumda ikinirken gözleri kapatmamiz gerekiyor ki gözdeki kılcal damarlar zarar görmesin diye. Zaten yatar pozisyondayiz bisey görmeye gerek yok. Dogumdan sonra odaya gelince takarsiniz hemen. İlk dogumda cikarmistim. Kesinlikle lens ve gözlük takilmamalı.
miniginannesi__ aysegul3409 ay bende gözlük kullanıyorum ve geçenlerde bunu düşünmüştüm , çok mantıklı bir post olmuş , lens evet batar diye düşündüm gözlüğü de doğum esnasında çıkarırlar sonra takarız artık diye düşünüyorum
aydannnnnn Hayır gözlük çıkıyor lens takma dedi diye takamamştım bide 5 numara miyopum yarım yamalak gördüm herşeyi😅 sezeryanla doğum yaptım bu şekilde olmştu
cansu2306 aydannnnnn bende uzağı göremiyorum ve gözlük derece baya büyük özel hasteneye gittimde doktor numarasını sordu ve bende büyük olfunu soyledim dediki normal doğum sırasında o anki zorlamayla ikinmayla gözümde sorun olabileceğini söyledi ama devlet hastanesindeki doktor lar boyle bsy sormadı bile gözlük le alakalı bu gittimde soracağım
aysegul3409 annekiz6141 cansu2306 aydannnnnn Sağ olun kızlar o zaman bebeği net göremeyeceğiz veya o anda eşim yanımda olursa onu da bu biraz üzücü 😟 lens batar rahatsız eder belki ama ben de gözlük için sorayım bir haftaya doktor randevumda belli olmaz belki uygundur der
aydannnnnn cansu2306 merhabalar yeni grdüm mesajı evet benimde sol gözüm 20 derece sağ gözün 5 derece ıkınmaya bağlı yırtılma olur diye mecburen sezeryan yaptrdm ilk çocugumda. Bunda o yzdemin sezeryan olacagım mecburen
aysegul3409 Serfiraz çok teşekkürler bilgilendirici bir yorumdu ❤️🙏🏻😇 doğru aslında o anın telaşında ne göreceğiz ki sadece bebeği üstümüze koyduklarında net görmek için dicem ama lens batabilir gözlükte lekelenebilir falan hiç bunlara gerek yok
Serfiraz aysegul3409 bugün doğurdum özel hastanede. Dogum sandalyesine cikana kadar gözlük gozumdeydi. Tam doğum aninda cikardilar. Doğum bitince tekrar taktilar. Hasta bakici beni giydirdi gozlugumu de takti :))
Ceku256 aysegul3409 normal doğum yaptım gözlerimde lenslerim vardı valla hiç aklıma bile gelmedi o anda şükür sorun yaşamadım ama sezaryende koter kullanılıyorya gözlük lens yasak evet
dfnpnr aysegul3409 sezeryan oldum lensli girdim çıktığımızda lensimi değiştirdim sorun olmamıştı Şükrü çünkü aşırı göremiyorum baya ileri seviyeym 😂
aysegul3409 Serfiraz Oyy canımm geçmiş olsun, hayırlı olsun ❤️ anlatınca böyle bir tuhaf oldum Allah sağlıkla güzellikle büyütmeyi nasip etsin🥹❤️