iremykn Gebelik testini sabah ilk idrarla mı yapıyorsunuz akşam yapılırsa doğruluk payı değişiyor mu ?
Busraaaakkk iremykn Gebelik varsa her türlü çıkıyor akşam sabah farketmez. Ovülasyon testi gibi değil bu.
aysimaaa1 iremykn öğlen yemekten sonra yapmıştım ama tabiki sabahki idrar daha doğru sonuç verebilir . Regl gecikmesinin 3. Gününde yapmıştım çizgiler çok netti
iremykn Bat a 5 gün varken akşam negatif çıktı da , sabah ilk idrarla yapsam daha sağlıklı olur mu acaba diye merak ettim
lol Daha gününüz varya belki ondan çıkmamıştr bnm tüp bebekte öyle olunca günüm gelince akşam yaptım sabah yaptım aynıydı