Fyz123456 Kızlar 39+5 oldum gelen giden yok doktorum çarşambaya kadar bekleyelim dedi, kendi gelmesse çarşamba suni sancıyla doğumu başlatacak. Açıklığım şuan bi parmak kadarmış, biraz tırsıyorum ya deneyimi olanlardan pozitif cümleler duymaya ihtiyacım var 🤭
nihalcetin Fyz123456 bizde 39+5 olduk Nst de sancım çıkmadı gelmiyor oğlum pazartesi gününe kadar gelmezse de suni ya da sezeryan planlayacağız açıklığım var mı yok mu onu da bilmiyorum çatı muayenesi de etmedi doktorumuz sizin açıklık olduğu çatı muayenesinde bakıldı değil mi?
nihalcetin Fyz123456 bu arada inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız kavuşacağınız anı düşünün hepsi geçecek 🙏🏻❤️
Fyz123456 nihalcetin evet çatı muayenesi oldum, sizinde haftanız uygun muayene olmak için neden yapmadı acaba? Eğer hiç açılma olmasa suni sancı istemezdim açıkçası ben o yüzden hemen sezeryan demedim